Odpowiedz 
Czarne wody
26-02-2014, 09:12 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-02-2014 09:12 przez Banano89. Powód: Nowe informacje)
Post: #1
Czarne wody
Witam, jakkolwiek nie jestem początkującym akwarystą,moja przygoda z tym hobby trwa juz blisko 14 lat. Jednak mam kilka pytań odnośnie aranżacji zbiornika południowej ameryki dla kirysków i kiryśników czarnoplamych oraz zbrojników. Moje rybki żyją obecnie w baniaku 80l tem 21-23,busz kryptokoryn ,piaszczyste dno,mech jawajski wygłębka. Filtracja ,3 filtry wew, 2 deszczownie 600l/h i jeden slabszy 400L/h. W akwa dodatkowo 1 gurami i kilka gupików. Pytanie moje brzmi czy ktoś posiada taki biotopowy zbiornik typu czarne wody i lub inny południowo amerykański,i czy zastosowanie szyszek olchy ,liści debu nie odbije sie na zdrowiu ryb po zmianie parametrow wody na zakwaszoną? Czytałem że te gatunki (kirysek,kiryśnik) preferują takie środowisko,jednak nie chciałbym stracić okazów które żyją już u mnie blisko 10 lat niektóre. I jeszcze jedno,czy w tego typu zbiornikach marnieją rośliny ? Mam kryptokoryny długości ponad 95cm,również około 10letnie nie chciałbym tracić takich sztuk Duży uśmiech Pozdrawiam i liczę na jakieś wskazówki .    
   


Załączone pliki Miniatury
                                                   

300 l ogólniak towarzyski.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-02-2014, 10:20
Post: #2
RE: Czarne wody