Odpowiedz 
Witam i proszę o poradę
07-01-2014, 23:43
Post: #1
Witam i proszę o poradę
Witam wszystkich na forum.Jestem początkującym akwarystą.W zasadzie to miałem kiedyś 112 litrów ale nie mogłem sobie poradzić z glonami. po dwóch latach zaczynam znów z 150litrów bo słyszałem że im większe tym lepiej.ale do meritum. Tak jak pisałem zbiornik 150 litrów z szafką,kupiłem belkę oświetleniową 2x30W T8 Hailea, podłoże ziemia ogrodowa i czarny kamyszek no i zastanawiam się nad filtrem zewnętrznym Crystal Flo 40 dodam że chcę mieć dużo roślin małe rybki i krewetki. Z góry dziekuję za porady. Pozdrawiam
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
08-01-2014, 00:12
Post: #2
RE: Witam i proszę o poradę
Zapewne nie starczy jak chcesz tanio, to JBL e901( nie czepiać się przeszłości) ok chyba 270 zł czyli ok 100 zł droższy, a lepszy przepływ. Ośw też skromnie masz, takie minimum z minimum.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
08-01-2014, 00:14 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2014 00:18 przez edison.)
Post: #3
RE: Witam i proszę o poradę
Filtr niestety musiałbyś mieć mocniejszy.Z tańszych może być model HW albo taj jak Mikołaj pisał jbl ,takie oświetlenie przy ziemi i początkującym akwaryście starczy wystarczy dobrać odpowiednie rośliny i akwarium jak ta lala Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
08-01-2014, 00:20
Post: #4
RE: Witam i proszę o poradę
Brałem pod uwagę, że chce mieć dużo roślin co (jak zwykle zresztą) źle odebrałem. Amen
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
08-01-2014, 09:33
Post: #5
RE: Witam i proszę o poradę