Forum WTMA Akwarystyka Wielkopolska
Witam i proszę o poradę - Wersja do druku

+- Forum WTMA Akwarystyka Wielkopolska (http://wtma.pl)
+-- Dział: Ogólne (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Forum ogólne (/forumdisplay.php?fid=27)
+--- Wątek: Witam i proszę o poradę (/showthread.php?tid=5578)

Strony: 1 2

Witam i proszę o poradę - darbe71 - 07-01-2014 23:43

Witam wszystkich na forum.Jestem początkującym akwarystą.W zasadzie to miałem kiedyś 112 litrów ale nie mogłem sobie poradzić z glonami. po dwóch latach zaczynam znów z 150litrów bo słyszałem że im większe tym lepiej.ale do meritum. Tak jak pisałem zbiornik 150 litrów z szafką,kupiłem belkę oświetleniową 2x30W T8 Hailea, podłoże ziemia ogrodowa i czarny kamyszek no i zastanawiam się nad filtrem zewnętrznym Crystal Flo 40 dodam że chcę mieć dużo roślin małe rybki i krewetki. Z góry dziekuję za porady. Pozdrawiam

RE: Witam i proszę o poradę - Mikołaj - 08-01-2014 00:12

Zapewne nie starczy jak chcesz tanio, to JBL e901( nie czepiać się przeszłości) ok chyba 270 zł czyli ok 100 zł droższy, a lepszy przepływ. Ośw też skromnie masz, takie minimum z minimum.

RE: Witam i proszę o poradę - edison - 08-01-2014 00:14

Filtr niestety musiałbyś mieć mocniejszy.Z tańszych może być model HW albo taj jak Mikołaj pisał jbl ,takie oświetlenie przy ziemi i początkującym akwaryście starczy wystarczy dobrać odpowiednie rośliny i akwarium jak ta lala Smile

RE: Witam i proszę o poradę - Mikołaj - 08-01-2014 00:20

Brałem pod uwagę, że chce mieć dużo roślin co (jak zwykle zresztą) źle odebrałem. Amen

RE: Witam i proszę o poradę - jagoo - 08-01-2014 09:33