Odpowiedz 
Pytanie o obsadę i rośliny.
23-07-2012, 10:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2012 16:03 przez jagoo.)
Post: #1
Pytanie o obsadę i rośliny.
Witam, pytanie j/w
Myślę o baniaku. Na razie kompletuje sprzęt. I jako,ze jestem zielony w temacie/ czytaj zero praktyki/ , dużo natomiast staram się czytać na ten temat to chciałbym się upewnić i spytać co do tematu
Baniak wym dł 80/szer 30/wys45. Pokrywa plus niestety na razie 1x18 w
Grzałka 100W z regulacja. Filtr zewnętrzny Fluval 250.
Pytanie 1
Obsada wstępna : prętnik karłowaty 1+2
razbora galaxy lub espei 12-15
kirysek panda albo spiżowy 4-6
Helenka 2-5
Jak to widzicie ? co dodać co ująć czy obsada może być?
Pytanie 2.
Z uwagi na cienką ilość światła rośliny cieniolubne, ale jakie? Baniak mam nadzieje do zalania za 2 m-ce , wiec może jeszcze coś dojdzie.
Interesuje mnie mały spis co dać na 1, 2 i 3 plan
Pytanie 3
Jakie podłoże?, głownie z uwagi na obsadę sprzątającą.
Myślałem o ziemi plus żwir bazaltowy plus kulki nawozowe, generalnie ciemne tło, plus korzeń, kamienie, chciałbym coś ułożyć żeby to nie było płaskie dno,czy mogę kamienie na to ziemia i całość przysypać np 60% żwiru lub coś innego ?
Tło zewnętrzne, sam zrobiłem ,ale nie wiem jeszcze czy je dam, problem podłączenia rur do filtra, tło zrobiłem z styropianu , 10 cm , wpuściłem w to korzenie , całość pomalowana ciemny grafit, oczywiście poza korzeniamiWink
Interesują mnie też koszty,chciałbym nie oszczędzać ale na razie sa inne priorytety, tak ,że bez szaleństw.,
Czekam na Wasze propozycje i uwagi.
Myślę, jeszcze o glonojadzie złotym na dno, ale dorasta do 13 cm. No nic , czekam na Wasz odzew.
Ups - Fluval oczywiście 205 a nie 250 .Mea Culpa

96 L
Brzankarium: brzanka mszysta - Puntius tetrazona 10 szt
brzanka pieciopręga - Puntius pentazona 5 szt
kirysek pstry - Corydoras paleatus 5 szt
krewetki Red Cherry ilość nieznana
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 



Podobne wątki