Odpowiedz 
[126 L] Malawi
19-04-2011, 15:13 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-04-2011 15:20 przez Reez.)
Post: #1
[126 L] Malawi
Witam Smile

Jestem nowym użytkownikiem, na forum zaproszony zostałem przez pewnego młodzieńca, którego pozdrawiam Smile w sklepie zoologicznym Modliszka na osiedlu Lecha.

Mam do zaprezentowania swój niestety niezbyt wielki zbiornik jak na ten biotop, no ale jestem studentem więc nie mam zbyt dużych funduszy na swoje hobby.

Zbiornik istnieje od końca października ale do tej pory przechodzil wiele rewolucji przez co ryby niestety zostały trochę zestresowane.

Przechodząc do spraw technicznych baniaka:

Litraż - 126L 80x35x45 cm

Oświetlenie - standardowe od pokrywy 2 x 18 W

Grzanie - ok 27-28 stopni stale utrzymywane

Filta - niestety wewnętrzny Aqua Szut N1000 Bio (kubełek padł) filtoranie 1000L/h gąbki + ceramika

Podłoże - piasek kwarcowy granulacja 3mm

Wystrój - wapień surowy ok. 25 kg + tło strukturalne + microsorium i dwa anubiasy planuję jeszcze dodać kryptokoryne ( może ktos ma niepotrzebną Biggrin )

Parametry wody na moją i ryb niekorzyśc niestety nieznane. Brak gotówki na testy... : (

Mieszkańcy - nie jestem z tych którzy uważają, że powinno sie mieć conajmniej 100 długości akwa a w tym całe 4 ryby ;P dłatego:

Yellow 1+2
Red Red 1+2
Socolofi 1+1
Maingano 1+1
Honga 1

Ryby nie mają problemów z terytorium ani z rozłożeniem agresji. Generalnie jest spokój, ryby się rozmnażają (przedszkole yellow i redkow mam)

Oto kilka zdjątek (robione telefonem niestety)

[Obrazek: 20648300.th.jpg]

[Obrazek: 78779456.jpg]

[Obrazek: 55174801.jpg]

[URL=http://img197.imageshack.us/i/23434019.jpg/][Obrazek: 23434019.jpg]

No i generalnei to chyba tyle jak na razie. Pozdrawiam i czekam na krytyke i komentarze Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
19-04-2011, 15:22
Post: #2
RE: [126 L] Malawi
(19-04-2011 15:13 )Reez napisał(a):  Witam Smile