Odpowiedz 
woda utleniona
11-07-2016, 13:31
Post: #1
Question woda utleniona
Witam,

proszę powiedźcie mi co myślicie o podaniu wody utlenionej na pierwotniaki w akwa ( są w nim rybki). W internecie podają że jest to najlepszy sposób na pozbycie się mętnej wody. Na razie dodałam tylko bakterie w płynie ale na razie zero poprawy w dodatku pada jedna rybka za drugą.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-07-2016, 14:06
Post: #2
RE: woda utleniona
Pod żadnym pozorem. To silny utleniacz, a ty nie masz doświadczenia w akwarystyce.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-07-2016, 14:09
Post: #3
RE: woda utleniona
Nie mam doświadczenia dlatego pytam na forum. A jeśli pani się na tym zna to proszę o jakieś sugestie i porady.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-07-2016, 14:46 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-07-2016 14:47 przez harek.)
Post: #4
RE: woda utleniona
Pisałem już Tobie w innym temacie, na pierwotniaki wystarczy napowietrzanie i MUSZĄ na drugi dzień przejść.

Moim jednak zdaniem to nie pierwotniaki tylko baktrie które wlałaś powodują zmętnienie. Strzelam ze to sera nitrivec, mam racje ? Jeżeli tak to zmętnienie moze utrzymywać sie nawet 3-4 dni, wszytko zalezy od filtracji.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-07-2016, 15:41
Post: #5
RE: woda utleniona
BactoActiv firmy tropical. Woda była mętna juz przed podaniem bakterii. Pytam po raz kolejny ponieważ potrzebuje dużo informacji
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-07-2016, 22:41
Post: #6
RE: woda utleniona
Panią zapraszamy w środę do Malty na spotkanie. Wszystkie pytania i wątpliwości wyjaśnimy.

420
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
12-07-2016, 00:19
Post: #7
RE: woda utleniona