Odpowiedz 
Yellow
07-12-2013, 20:49
Post: #1
Yellow
które yelowki wybrać?? sakura orange, heteropoda var. YELLOW czy Noecaridiny yellow, bo ja jestem zielony w tym temacieTongue chce coś co będzie się mnożyć na potęge i będzie je widać w mega zielonej kosteczceSmile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-12-2013, 22:08
Post: #2
RE: Yellow
Z tego co wiem a mówił mi to Marcin z lemura którego znasz to sakura orange jest ciężko mnożyć tak naprawdę dopiero niedawno komuś się to udało i te do normalnego chowu domowego osiągają kosmiczne ceny. Nie wiem może się mylę ale taka rozmowa była. Stawiał bym na yellow .

Od dawna i trwale Nr -1 " Robale " Thumbup
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-12-2013, 22:21
Post: #3
RE: Yellow
Heteropoda var. YELLOW czy Noecaridiny yellow to to samo.
Sakura orange to ten sam gatunek co yellow tylko inna odmiana barwna. Rozmnaża się tak samo łatwo.
Wszystkie heteropody mają zbliżoną trudność i wybór powinien zależeć od tego, która odmiana barwna Ci się najbardziej podoba.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-12-2013, 22:37
Post: #4
RE: Yellow
Dzięki stiep trzeba ten temat ponownie poruszyć. Skoro faktycznie łatwo się mnoży to można wrócić do planów zakupu. Wstrzymywalo mnie jednak to co słyszałem. Ja stawiam jednak na sakure orange. Wydaje mi się że w barwie przewyższa yellow.

Od dawna i trwale Nr -1 " Robale " Thumbup
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-12-2013, 22:54
Post: #5
Odp: Yellow
Holi moze chodzi Ci o Caridina cf. propinqua "Orange"
to rzeczywiscie potrzebuje słonej wody podobnie jak Amano.

http://www.facebook.com/AmatorskaHodowlaKrewetek
http://www.facebook.com/Rośliny-Akwariow...017673358/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-12-2013, 23:01
Post: #6
RE: Yellow