Odpowiedz 
200 L i drzewko
21-11-2013, 23:46 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2013 16:18 przez Stiep. Powód: Nowe informacje)
Post: #1
Wink 200 L i drzewko
Witam
Akwarium o wymiarach 100x40x50
Oświetlenie 2 x 45 W T5 Juwel
Filtr Eheim 2227 (ceramika + bio)
Podłoże żwirek + kulki nawozowe
Nawożenie easy carbo + aquaflora

Rybki :

Danio
Gupiki
Molinezje
Mieczyki
Zwinniki
Neony
Labeo
Sumy rekinie
Bocje
Glonojady
Wszystkich rybek jest około 50 szt.

Rośliny :

Anubias minima
Anubias lanceolata
Vallisneria asiatica
Egeria densa - moczarka
Echinodorus red devil
Mech jawajski
Roślinek jeszcze będzie więcej

Jestem początkującym akwarystą akwarium założone 10 listopada.
Na dniach ruszy bimbrownia.
pozdrawiamBiggrin

[Obrazek: a7uc.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-11-2013, 01:23 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2013 01:24 przez Guban88ok3m.)
Post: #2
RE: 200 L i drzewko
Nawet spoko , daj jakieś tło czarny bristol np. Możesz podać wyniki testów? Bo wydaje mi się że 12 dni to za mało na to by dojrzało akwa. I po 12 dniach od zalania od razu 50 ryb wpuścić to też ryzyko jeśli było by dojrzałe(wgl. 50 ryb na 200 litrów też za dużo jak dla mnie). Rybki powinno się wpuszczać systematycznie żeby nie zaburzyć biologi. A wracając do tematu jak możesz podaj wyniki testów.


Malawi [300l]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-11-2013, 20:43
Post: #3
RE: 200 L i drzewko
Akwarium było już wcześniej założone jak dobrze pamiętam to od połowy lipca także woda dojrzała.
nie wystawiałem wcześniej bo miało inny wystrój ponieważ było robione tak na szybko, a rybki były kupowane stopniowo. Co do tła to odpada akwarium stoi na środku pokoju przy narożniku i jest prześwit.
testy jakie robiłem to ph i wyszło 7.
Jestem początkującym w tym hobby także za wszystkie podpowiedzi z góry dzieki.
mam problem z filtrem bo nie mogę pulsatora uruchomić... i szukam pomocy w tym temacie filtr to eheim 2227