Odpowiedz 
Biotop - tropikalny las deszczowy
22-01-2011, 01:52
Post: #1
Biotop - tropikalny las deszczowy
Mam zamiar założyć taką obsadę /jedna z koncepcji/ : 20 x Neon czarny lub Bystrzyk Pereza, 7 x Kirysek panda, 1 + 3 Pielęgnica kakadu. Co sądzicie o takiej wizji przy akwarium 126l i braku doświadczenia.

toxic69
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-01-2011, 13:20
Post: #2
Re: Biotop - tropikalny las deszczowy
TOXIC69 napisał(a):Mam zamiar założyć taką obsadę /jedna z koncepcji/ : 20 x Neon czarny lub Bystrzyk Pereza, 7 x Kirysek panda, 1 + 3 Pielęgnica kakadu. Co sądzicie o takiej wizji przy akwarium 126l i braku doświadczenia.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, ale dzięki temu mogę się w tym temacie całkowicie wypowiedzieć Lol
Neon i Kakadu. Hm. Tu zdań pewnie będzie tyle, ilu akwarystów.
IMHO, generalnie pielęgniczki są rybami dość agresywnymi i lubią gonić całe inne towarzystwo.
Ale jak to jeszcze dobrze obsadzisz i daj jakiegoś kokosa czy coś innego, to może nie być tak źle.
Bystrzyk Pereza. Ta ryba, o ile dobrze widze, może dorastać nawet do 12cm (średnio do 7cm). No to to może być zbyt duża konkurencja dla Kakadu. Znam akwarium, gdzie 4 pielęgniczki prawie zamęczyły 4 kosiarki, które do małych nie należą.

Kiryski mogą być Biggrin



edit: usunąłem cześć która straciła sens po skasowaniu poprzedzającego posta.
Pozdrawiam Rafał
Odpowiedz cytując ten post
22-01-2011, 16:41
Post: #3
 
Osobiście polecałbym wymianę Kakadu na Ramirezy,tak samo ładne a spokojniejsze.Nikogo nie gonią u mnie pływają z Amandami i jest spokój.A Perezy potrafią bałaganu narobić.Ale jak najbardziej zapraszam do strefy Czarnej Wody Biggrin

ort. - Jordan

http://ukajali.bloog.pl/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-01-2011, 20:24
Post: #4