Odpowiedz 
112L
27-05-2011, 20:28 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-08-2011 19:28 przez pits1988.)
Post: #1
112L
No dobra tylko prosze się nie śmiać, jestem tu nowy i zarazem początkujący akwarysta. Poniżej opisze zbiornik.
112l (80x35x40)
Podłoże: żwir (czarny 3-5mm)
Oświetlenie: 2x24W Philips 840 i 1x18W OSRAM 865
Filtracja: JBL e700; wew. hailea 2201(mechanika)
Parametry wody:
temperatura 22-24 st. pH 6.6, NO2 - 0 ; NO3 - 10mg/L PO4- brak testu
Nawożenie: K2SO4; KNO3
Flora: valissneria gigantea(prawdopodobnie), echinodorus osiris, anubias barteri, Limnophila sessiliflora, Ceratophyllum demersum, mech jawajski, gałęztka, egeria densa.
Fauna: 2 pary pielęgniczek Ramireza, 2x zbrojniki niebieskie.

Fotki.
Mały upgrade:

Ogólny zarys akwa

Limnofila

Ogólne

Akwarystyka to głębia wiedzy..Clap

i choroba...
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
27-05-2011, 20:52
Post: #2
RE: 112L
Smile no ładnie ładnie, ale niewiele widać - daj jakies poglądowe zdjęcie na całość Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
27-05-2011, 20:57
Post: #3
RE: 112L
chyba dwie pierwsze fotki calosci sie źle wczytaly

KIEROWNIK BUDOWY

2016 l -10x Cyphotilapia Frontosa Blue Mpimbwe F1 + 6x Altolamprologus Calvus Black Zaire F1+5x Synodontis Petricola F1+ 10x Cyprichromis Microlepidotus Kasai F0 + 4x Neolamprologus Buescheri Katoto + 4x Plathythelphus Armata WF/ krab biały + Para Neolamprologus mustax Mbita WF + 9x Paracyprichromis blue neon WF
450l - morszczak
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
27-05-2011, 21:03 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-2011 21:03 przez pits1988.)
Post: #4
RE: 112L
spokojnie niebawem, może w ten weekend pobawie się aparatem, i uaktualnie fotki. Wielkie dzięki za komentarze. Pozdrawiam.

Akwarystyka to głębia wiedzy..Clap

i choroba...
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
27-05-2011, 21:16
Post: #5