Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 111 Głosów - 3.35 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Forum
27-04-2011, 15:33 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2012 08:12 przez rafal. Powód: Nowe informacje)
Post: #1
Regulamin Forum
REGULAMIN

1 Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
2. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum, będą przenoszone, zamykane, lub usuwane.
3. Tematy zdublowane będą usuwane.
4. Posty odbiegające od tematu będą usuwane.
5. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku będzie usuwana.
6. Przed założeniem tematu należy skorzystać z pomocy wyszukiwarki: forum, internetowej (np. google.pl) celem znalezienia odpowiedzi.
7. Tytuły postów należy dobierać w sposób łatwo kojarzący się z ich treścią.
8. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo i obowiązek do usuwania postów obrażających innych użytkowników oraz postów służących tylko skłóceniu użytkowników.
9. W ekstremalnych przypadkach dla łamiącego regulamin dostęp do forum będzie zablokowany z likwidacją konta włącznie.
10. Z całą stanowczością zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa i braku kultury.
11. Nie krytykuj, nie wyśmiewaj i nie poniżaj słownie innych Użytkowników.
12. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (w każdym języku).
13. Wszelkie uwagi do innych użytkowników, moderatorów lub administratorów (np. informacje o błędach ortograficznych itp. itd.) załatwia się prywatnymi wiadomościami lub na środowych spotkaniach.
14. Zakazuje się publikowania prywatnej korespondencji w każdej formie bez wyraźnej zgody zainteresowanych stron.
15. Na forum bez konsultacji z administratorem nie można zamieszczać reklam innych For, sklepów itp. (dotyczy również stopki)
16. Wszelkie przejawy nabijania postów będą NIEMILE WIDZIANE. Np. posty typu " pomógł bym ci gdybym sam wiedział ", "No właśnie", "Zgadzam się z powyższym" lub zawarta w poście tylko emotikona nie wniesie niczego do tematu, będzie uznana jako nabijanie postów - pamiętaj forum to nie śmietnik!!!.- nie dotyczy działu "Nasze środowe spotkania"
17. Zabrania się aktywnego używania większej ilości kont przez jedną osobę, specjalnego zakładania kolejnych kont, w celu uniknięcia nadzoru.
18. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później z Administratorem.
19. Posty na forum mają być czytelne i zrozumiałe. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami. Dopuszcza się pisanie postów bez polskich znaków diaktrycznych, lecz z zachowaniem zasad ortografii i interpunkcji. Niemile widziany analfabetyzmu i LENISTWO w poprawnym pisaniu. Nie chodzi tu o czepianie się, lecz skrajne przypadki.
20. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
21. Kieruj się zasadą uprzejmości stosując dobre obyczaje.

ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane przez innych posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale - "Uwagi dotyczące forum".
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.
5. Administrator ma prawo usunąć użytkownika który podał nieprawdziwe dane lub jego dane są nieaktualne (nieaktywny, adres e-mail)

TREŚCI, KTÓRYCH NIE WOLNO ZAMIESZCZAĆ NA FORUM
1. Zakazuje się umieszczania treści sprzecznych z polskim i międzynarodowym prawem, które naruszają dobro innych osób, firm i instytucji, a w szczególności:
- treści uznanych powszechnie za wulgarne, obraźliwe, oszczercze wobec innych,
- treści dyskryminujących: grupy wyznaniowe, etniczne, mniejszości seksualne, rasowe i inne,
- treści faszystowskich, propagujących przemoc, uznawanych powszechnie za drastyczne czy przerażające,
- treści zawiązanych z pornografią,
- treści zachęcających lub pochwalających zażywanie środków odurzających tj. narkotyki, alkohol etc.
2. Zakazuje się rozpowszechniania piractwa w każdej formie, dotyczy to:
- wskazywania źródeł w celu pozyskania nielegalnego oprogramowania,
- przekazywanie nielegalnie pozyskanego oprogramowania,
- udzielania informacji, wskazówek lub sugestii, pozwalających korzystać w sposób nielegalny z oprogramowania,
- udzielania informacji, wskazówek lub sugestii, pozwalających na oszukiwanie firm i instytucji,
- zakazuje się zadawania pytań o sposób pozyskania rzeczy, o których powyżej,
- zakazuje się przywłaszczania/łamania praw autorskich.
3. Zabrania się umieszczania reklam, ogłoszeń, linków referencyjnych (przynoszących profity Użytkownikowi lub osobom trzecim) w jakiejkolwiek formie, za wyjątkiem tych uzgodnionych z Administratorem. W sprawie umieszczania reklam należy kontaktować się osobiście z Administratorem.
4. Wszelkie działania na szkodę forum są nietolerowane i będą karane blokadą/usunięciem konta włącznie.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy regulamin odnosi się do wszystkich treści publikowanych na Forum.
2. Niniejszy regulamin nie jest formą zamkniętą, może być modyfikowany i poszerzany o dalsze punkty.
3. W razie wątpliwości w interpretacji niniejszego regulaminu, najlepiej skonsultować się z Administratorem.
4. Użytkownik rejestrując się oraz logując akceptuje regulamin i zobowiązuje się go przestrzegać, a jego nieznajomość nie uprawnia do łamania regulaminu.

Pozdrawiam
Rafał
Rybki: micropoecilia bifurca, rasbora brigittae, Corydoras Pygmaeus,
krewety: red cherry
rosliny: Hemianthus micranthemoides, Hydrocotyle verticillata, cryptocoryne nevilli, cryptocoryne axelrod, cryptocoryne wendtii, cryptocoryne Pettchii, cryptocoryne krauterii, cryptocoryna parva.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 



Wiadomości w tym wątku
Regulamin Forum - rafal - 27-04-2011 15:33



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości