Wątek zamknięty 
Inna nie związana z Hanowerem opinia o ZooGrande
25-02-2015, 13:48 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2015 13:48 przez Asia. Powód: Nowe informacje)
Post: #50
RE: Inna nie związana z Hanowerem opinia o ZooGrande
Zgadzam się z opinią Kapuczino, nie jest trudno zrozumieć że ryby trzymane w lepszych warunkach, lepiej wykarmione, muszą kosztować więcej- czasem znacznie więcej. Jednak jeżeli ten sam preparat kosztuje 40% więcej to pojawia się myśl że na filtrze za kilkaset złotych czy komplecie testów tak samo się przepłaci, a wtedy to już nie będzie 8 złotych, tylko znacznie więcej.

Stwierdzenie że cena ma znaczenie tylko dla 10-20% klientów w jest prawie prawdziwe i w sumie ładnie pokazuje jak można manipulować faktami. Dane są prawdziwe, jeżeli weźmiemy pod uwagę mały wycinek społeczeństwa czyli klientów konkretnego sklepu. Osoby dla których poziom cen jest nieakceptowalny, po pierwszej wizycie, więcej się w drogim sklepie nie pojawiają.
Obniżka cen oczywiście nie spowodowałaby nagłego przypływu klientów, bo klienta łatwo stracić, a pozyskać znacznie trudniej, chociażby dlatego że ten klient który omija drogi sklep, musi się dowiedzieć że polityka cenowa się zmieniła.

Oczywiście każdy sklep ma prawo prowadzić własną politykę cenową, ale też każdy potencjalny klient ma prawo tę politykę cenową krytykować. A obecnym i potencjalnym przedsiębiorcom sugeruję wsłuchiwać się w głos konsumentów, a nie próbować zaklinania rzeczywistości, bo to dzięki konsumentom macie szansę prowadzić biznes.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 



Wiadomości w tym wątku
RE: Inna nie związana z Hanowerem opinia o ZooGrande - Asia - 25-02-2015 13:48



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości