Problemy z modułami oświetleniowymi AQUAEL ECONOLINE 11W
|
18-11-2011, 14:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-11-2011 19:05 przez Stiep.)
Post: #53
|
|||
|
|||
RE: Problemy z modułami oświetleniowymi AQUAEL ECONOLINE 11W
Ponieważ właśnie wymieniłem kolejne lampki przedstawiam krótki tutorial jak zrobić to w sposób najbardziej bezbolesny.
1. Dzwonimy do serwisu Aquaela (choć nie jest to niezbędne) pod numer 22 6447616 wew. 138. 2. Serwisant powie nam, że wymieni tylko lampki z kartą gwarancyjną. Jeśli jej nie posiadamy to niczym się nie przejmujemy i wysyłamy. Wymieniają wszystkie, tylko chcą zniechęcić do reklamowania. 3. Przesyłkę należy wysłać kurierem UPS na koszt odbiorcy. W serwisie otrzymamy kod klienta (0V85Y6) - na początku jest zero. 4. Dzwonimy do UPS, tel. 61 8151400 i zamawiamy kuriera. Musimy podać kod klienta (odbiorcy) oraz jego kod pocztowy 02-849. 5. Po około 1-2 godz. pojawia się kurier z którym wypełniamy dowód nadania. Jako adres wysyłki wpisujemy: AQUAEL, ul. Krasnowolska 50, 02-849 Warszawa. 6. Na paczce piszemy słowo REKLAMACJA, a w środku dajemy gwarancję (jeśli posiadamy) oraz adres na który paczka ma zostać odesłana. 7. Po 2 dniach (jeśli jesteśmy w domu) u naszych drzwi staje kurier z nową lampeczką. 8. Podłączamy lampkę i trzymamy kciuki żeby działała trochę dłużej niż poprzednia. Pozdrawiam Stiep |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości