Forum WTMA Akwarystyka Wielkopolska
woda utleniona - Wersja do druku

+- Forum WTMA Akwarystyka Wielkopolska (http://wtma.pl)
+-- Dział: Ogólne (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Forum ogólne (/forumdisplay.php?fid=27)
+--- Wątek: woda utleniona (/showthread.php?tid=9391)



woda utleniona - asiooleq - 11-07-2016 13:31

Witam,

proszę powiedźcie mi co myślicie o podaniu wody utlenionej na pierwotniaki w akwa ( są w nim rybki). W internecie podają że jest to najlepszy sposób na pozbycie się mętnej wody. Na razie dodałam tylko bakterie w płynie ale na razie zero poprawy w dodatku pada jedna rybka za drugą.


RE: woda utleniona - Elfir - 11-07-2016 14:06

Pod żadnym pozorem. To silny utleniacz, a ty nie masz doświadczenia w akwarystyce.


RE: woda utleniona - asiooleq - 11-07-2016 14:09

Nie mam doświadczenia dlatego pytam na forum. A jeśli pani się na tym zna to proszę o jakieś sugestie i porady.


RE: woda utleniona - harek - 11-07-2016 14:46

Pisałem już Tobie w innym temacie, na pierwotniaki wystarczy napowietrzanie i MUSZĄ na drugi dzień przejść.

Moim jednak zdaniem to nie pierwotniaki tylko baktrie które wlałaś powodują zmętnienie. Strzelam ze to sera nitrivec, mam racje ? Jeżeli tak to zmętnienie moze utrzymywać sie nawet 3-4 dni, wszytko zalezy od filtracji.


RE: woda utleniona - asiooleq - 11-07-2016 15:41

BactoActiv firmy tropical. Woda była mętna juz przed podaniem bakterii. Pytam po raz kolejny ponieważ potrzebuje dużo informacji


RE: woda utleniona - Dikej - 11-07-2016 22:41

Panią zapraszamy w środę do Malty na spotkanie. Wszystkie pytania i wątpliwości wyjaśnimy.


RE: woda utleniona - alarmowiec - 12-07-2016 00:19

Nie da się wszystkiego tak szybko przekazać na forum. Dużo łatwiej w rozmowie bezpośredniej dlatego zapraszamy na spotkanie. Niestety mimo wlewania różności do akwarium proces dojrzewania można jedynie trochę skrócić ale nie da się tego zrobić z dnia na dzień. Podstawowy błąd to za wczesne wpuszczenie ryb.