Forum WTMA Akwarystyka Wielkopolska
jakie rosliny do małego akwarium - Wersja do druku

+- Forum WTMA Akwarystyka Wielkopolska (http://wtma.pl)
+-- Dział: Ogólne (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Forum ogólne (/forumdisplay.php?fid=27)
+--- Wątek: jakie rosliny do małego akwarium (/showthread.php?tid=4869)

jakie rosliny do małego akwarium - maximus - 17-08-2013 17:33

Jestem początkującym akwarystą. Mam baniak 25l, aqua substrat za podłoże i świetlówkę 11W. I tu pytanie do was , jakie roślinki toki nob jak ja uchowa w takim zbiorniku? W szczególności szukam czegoś na dno . Za obsadę robić bedą krewetki i docelowo neonki z jakąś inną małą rybą.

RE: jakierosliny do małego akwarium - edison - 17-08-2013 21:07

Micranthemum umbrosum,Hemianthus micranthemoides,Staurogyne repens,Glossostigma elatinoides
Eleocharis acicularis,Rotala wallichii.

Neony są za duże , zobacz sobie Razbora borneańska (Boraras Brigittae) lub inne mały mikrorazbory.
Pamiętaj że ryba w jednogatunkowym akwarium w większej ilości ładniej wygląda niż 3 większe różnej maści.

RE: jakierosliny do małego akwarium - maximus - 17-08-2013 22:29

Kurcze w życiu bym nie pomyślał że neony mogą być za dużą rybą. No nic popatrze z czasem za tymi razborkami. Dzięki za propozycję roślin

RE: jakie rosliny do małego akwarium - Łukasz - 18-08-2013 11:18

ostatnimi czasy rasbory borneańskie miał filomucha (patrz na allegro), najlepiej się do niego dodzwonić i spytać czy ma, a jeżeli nie to czy będzie miał.

RE: jakie rosliny do małego akwarium - bohen21 - 18-08-2013 12:55

to już bardziej polecałbym iść i pomęczyć Sławka w czerwonej torebce, ryba o wiele lepszej jakości lepiej wybarwiona i przede wszystkim zdrowa i nie trzymanana mocnych lekach, mi od filomuchy przeżywało ok 10% ryb a od Sławka ok 90% więc coś w tym musi być

RE: jakie rosliny do małego akwarium - Mikołaj - 18-08-2013 13:26

Lepiej wydać więcej, a masz ryby z rynku krajowego a Sławek na pewno coś doradzi. osobiście polecam galaxy